storlien 27/2 - 6/3 <3

Sitter här lite halv deprimerad och sjukligt trött. Idag kom jag hem, nej imorse, halv fyra stannade tåget - då gick mikaela av och sen somnade vi andra om och gick av halv sju imorse, sen dess har jag varit hemma framför datorn åsådära och vill inte tänka. Jag vill åka skiiiiidoooooooooor ! och jag vill tillbaka. tillbaka tillbaka tillbaka tillbaka tillbaka tillbaka tillbaka tillbaka tillbaka tillbaka. SERIÖST TYP MYSIGTASTE JAG VARIT MED OM! SÅ sjukt trevliga människor och NEJ NU GICK DET SKIDGREJ PÅ TV - FAN VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKA. ASSO FÖR 24 TIMMAR SEN VAR JAG PÅ VÄG TILL BACKEN NU ! sjukt, alltså direkt man kommer av tåget man bah " KÖR MIG TILLBAKA TACK! " faaaaaan vad jag inte orkar komma till skolan, och träffa äckligt tråkiga omogna människor som är tråååkiga. jag vill tbx där nästan exakt alla är äldre (utom fyra pers) !

vi var liksom 20 ungdomar där som var jätte  bra människor! Hej, här sitter jag och låter demprimerad men ÅH JAG VILL INTE VARA HEMMA! jag kunde leva med en vecka till i kyla och få gå till tåget, resturangen eller hotellet för vatten. och bah gå upp tidigt, gemensam frukost där alla sitter helt döda och vill sova, sen ut i backen till tre/fyra , gå hem, till hotellet med dusch, och tbx igen, umgås lite, sen mat, sen vila och umgås, sen lekar och kvällsfika och ta det lugnt, sen umgås igen och få massage och sen ligga å prata på rummet och sova vid tolv. SHIT ! nej nu jäklar jag har ångest.


STORLIEN ÄR LIKA MED KÄRLEK ! människorna där var underbara :*

Kommentera!
Postat av: Anonym

Du låter inte bara deprimerad, du gör alla deprimerade.

2010-03-06 @ 19:22:56
Postat av: Saskia

AHHAHAHHAHAHAHHAHAHA jag är smickraD xD Matilda! vi ses inte i skolan, :@

2010-03-07 @ 00:15:24
Postat av: hanna

Saknar storlien sjukt mycket nu när jag läser eller jag saknade det innan också! Är också väldigt pepp på att se "Sebbe"!! <3 Fortsätt uppdatera! Jag tycker fortfarande vi tre ska göra en gemensam blogg, bara vi kommer på ett bra namn ;)

2010-03-12 @ 21:41:34

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410