Min internethistoria.

Att folk drog sig ut playahead japp. Förut, när jag gjorde det, var nog ialf vet inte innan sommaren, innan vintern 08? jag kommer inte i ihåg, jo men det måste varit ungefär runt förra nyår eller så förra året. kanske ännu tidigare? oj jag minns inte. någongång runt vintern 08/09. Då drog jag mig ifrån playahead. det var inte roligt och jag orkade inte. Då var det ändå en ganska stor plats, ingen hade ialf börjat med facebook då. Då lämnade jag playahead och gick in någongång ibland ifall något roligt hände, då hade man över tusentals nya händelser hela tiden. Ha, ja .. nu har man 45 nya händelser (gick dock in för några veckor sen, då ryktet spreds att pea skulle läggas ner)
     Efter att jag lämnat playahead, och några vänner började skaffa facebook, då var facebook ett riktigt NEJ för mig, för att det jag hörde om det var ialf 40-50 åringar som hade facebook, inte för oss ? så när vänner till mig gick med i det var det ganska skrattretande och jag sa nog till och med att jag "aldrig" skulle skaffa facebook.
     Då någongång innan sommaren, ja det var väl också ett år sen, lämnade jag msn också - det var ju hur tråkigt som helst och jag orkade inte logga in. Bloggen blev minsida istl.

     MEN det ändrades, efter torsgård i år så hade man ju flera man ville hålla kontakt med, man la till / accepterade folk på msn och var inne kanske två gånger, ha sen blev det tråkigt och min dator ville inte fungera som vanligt eftersom den är fylld med tusentals bilder. Så då körde jag på facebook, då fasen fixade jag också en facebook sida, då kunde man ju ändå hålla kontakten med folk. Så i slutet av Augusti 09 gjorde jag min facebook, och då hittade man även gamla vänner man inte pratat med på år. Så det var ju bra eftersom du har ingen konstig mail adress eller konstigt namn som ska kluras ut. Problemet var bara att nu märkte man hur liten världen var ! ALLA KÄNNER ALLA?! vilket jag inte riktigt var beredd på.

Men nu håller jag mig väl till facebook ett tag, playahead var en period, och msn en längre period och bloggen har hoppat fram och tillbaka . Yes . Det var min internet historia. Puss.



Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410