måååååndag

JUST NU, vill jag kunna plugga och fatta allt och lite till av den hära franskan! sen vill jag kunna no:n tipptopp till på fredag och sen så vill jag lära känna någon ny person, jag har flera bekanta liksom men man vill ju lära känna någon jätte bra människa haha. Ärligt ingen är 100% ärlig, eller oelak å sådära, men ändå!
Sen kom jag på en sak , hanna och jag  har gått i samma klass sen sexårs, I TIO ÅR. och vi har träffats ungefär varje dag i tio år. vet ni hur mycket  det är!? Det är ungefär 3650 dagar vi har umgåtts! det är ju sjukt . tio åååår :O alltså förstår ni? ja och nu liksom söker vi inte samma linje. men inte ens samma skola! :O oj ojoj hur fasen ska det gå för oss? PÅRIKTIGT ! GAALET.

idag har jag ialf gjort mitt sista nationella svenska prov, åsåhar jag gjort beeptest - jag förstår inte men tydligen har jag höjt mig sen åttan och sjuan  - och jag har inte tränat någonting alls på två år :s

Nu ska jag plugga och hämta min middag som består av soppa och mackor. alltså ärligt, vi tjejer är för ytliga, men jag ska gå ner i vikt hahah . fast det får jag typ inte heheh.. :D aja .. puss !

A juste idag fyller en kompis t mig år - så grattis till honom :D !




Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410