Lördag 20 feb.


Ibland orkar jag inte men det är precis såhär det är! Facebook came and now i don't have any kind of life .. :/

Jaa, just nu sitter jag och väntar på mamma som sprang och köpte kladdkaka till mig, skulle vara hemma ikväll för har inte träffat mina föräldrar eller ja vardagar dåda , men inte på helger på typ 3 veckor och dom näst kommande två helgerna så är jag ju i storlien ungefär. Ska se lite melodifestivalen ialf.

Igår var jag på Johanna's spelning med maud och ungefär 10 pers till från klassen och sen efteråt gick jag hanna charlotte, saskia och maud till mcdonalds och satt där i över en timme . Sen kom vi hem strax innan tolv och så sov maud här. Hon gick runt tolv imorse och sendess har jag slappat hemma.
usschiii, jag ska sluta äta tjockismat och gå ner i vikt så ni vet !  Puss! ♥


Kommentera!
Postat av: Charlotte

Ja, konserten var najs !;)



Palla att du ska gå ner i vikt .. du är ju typ spinkig..

2010-02-21 @ 20:19:49

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410