franska plugg..

Idag & igår har varit "slapp" dagar till hundra. Eller jag har egentligen behövt plugga men det har inte riktigt fungerat jag fattar verkligen inte varför jag inte bara tar fram mina böcker och pluggar till proven men tydligen är jag så trött på skolan så jag lika gärna kan få IG , toppen när detta är viktigaste betygen ! USCHI!

Försöker ialf göra franska nu, hade tänkt plugga hela dagen igår och idag, jag började idag klockan fyra ... BRA?! Don't like studying ! (student and dying put together) - JAG ÄR HELT KLART FÖR MYCKET INNE PÅ FB!

Lyssanar ialf på darin's melodifestival låt, den var faktiskt sjukt bra. Plus lyssnar på erik saade's låt mm. Erik är klaaaaaaart typ snyggaste människan ! :O


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410