farsan's förhandsvisning

HEJ ÄLSKLINGAR!

Livet är nog ganska perfekt just nu, hade tänkt träffa maud ikväll, vi bara fick ett infall av att träffas med det var för kort varsel å så, så fungerade inte riktigt. Tror vi träffas någon gång nästa vecka istället. Just idag har jag haft ett älskvärt nationellt prov ( del C i svenska ) vår idiot till lärare fattar ju bara inte att när man ska skriva en lång text KAN det vara bra att ha något att skriva på, så vi började en halvtimme efter alla andra -.-
Hann ej renskriva klart och somnade nästan ett tag, men jaja .. livet går vidare.

Imrn ska jag med hanna på en spelning och så ska vi försöka lura med några fler människor, men dom tycker det är för långt -.- sen ska vi hem till emma i älsvjö och sova där, vi blir åtta pers som sagt. Imrn är det skola igen, uschi i vissa fall men jaja, man klarar sig .. bäättre det än att inte göra något.

Märker att jag aldrig uppdaterar med bilder, för att jag inte orkar? PRECIS . Nej nu ska jag vara inne ett tag till och försöka sova sen.

JUSTE ! VILKA VAR PÅ 94ORNAS FÖRHANDSVISNING AV FARSAN IGÅR?! jag var ialf, satt med elham, gabbie, fatuma, iesha plus flera från idrottsklassen bakom oss, haha i hela salen med folk är säkert inte hälften av människorna inne på att välja naturnatur linjen? haha man kommer ju för bion . Filmen var faktiskt bra, jag gick den senare tiden 20.30 - 22.15 ungefär. Saskia gick den tidiga tiden och då hade dom tydligen snackat med Fuglesang haha, även hennes kompis hade typ diskuterat med honom (dock är den killen 18 så han är väl mer intresserad av världen hehe) .  Jaja människorna på vår bio var ialf roliga, satt typ en kille och skrev " mama" lite då&då.

pussisar, ska upp sex imrn ! ♥





























Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410