15 februari

HEJ ÄLSKLINGAR !
idag har faktiskt varit en riktigt bra dag, kom nästan försent som varje måndag & fredag då är man jämt är inställd på att han är sen .. jaja.. Så på so;n vad gjorde vi? snackade om andra världskriget, sen var det no - vikarie igen, kunde inte koncentrera mig, precis som i fredags då jag satt och filmade hedwig för hon ville det hahaha :P aja senså hade vi svenska, nationella lite halvt - sista delen nu kvar, och bara 8 pers hade lektion. jaja då skulle vi göra filmanalys men då kom hanna och jag in på att snacka om massa annat, så det blev inte heller av. sen var det lunch, och sen musik - elsa & jag snackade om hennes nya älskling hahah, typ ingen vet vem det är heller, och övade lite på att spela låten forever young.
På idrotten var det volleyboll som gällde, det går alltid säääämst när läraren är där - VARFÖR?! men jaja..

Gick hem och någon snickare är här som ska fixa köket när vi är i thailand och kollar runt.
ska till skolan senare för det var något uppträdande tror jag.. har faktiskt ingen aning , men jag får väl se vad det är.

HAR IALF FIXAR GYMNASIEVALEN NU - BLEV FYRA VAL ! PUSS

Hittade precis  :


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410