jag hatar att springa.. 8 km jo man tackar

ASSO OMG ! MINA BEN ÄR DÖÖÖÖÖÖÖDA ! jag fattar verkligen inte, hur fan kan man få sån jäkla träningsverk efter en springidrottslektion (eller a okej, två spring lektioner - sista lektionen igår & första lektionen idag). Men det är helt sjukt, jag har suttit stilla nu ett tag (okejdå fine, lite mer än två timmar..) och nu är mina ben döda, asso gör så ont när man reser sig. Fattar ni hur jäääkla otränad jag är?! så ska man gå ner i trappan till köket och man typ döööör. Alltså jag ligger ju i samma otränade fack som dom som är 70+, shit asso jag måste börja träna. Inte värre med att det gör skiiit ont när jag reser på mig nu, pappa säger det kommer bli värre imrn! Fyfan jag kommer inte kunna resa mig ur sängen? jag kommer ligga typ förlamad. Alltså det här är ju heeelt sjukt hur fasen kunde jag bli så himla otränad!?

nej måste sätta igång med italienska läxan jag inte fattar något av. Idag är det roligaste som hänt mig att jag testat mittbena, haha fatta tråkigt liv bara för att undvika plugga, och det ser sjukt ut hahahah :D


OH NEJ NU fick jag reda på att det är heeeeela högstadiet som ska springa årstaviken runt på tisdag, asso 8 parallellklasser i 3 årskurser. Asso 24 klasser... och tänk då att det går vi säger 26 pers i varje klass.. 624 MÄNNISKOR ! vafasen ?! visst säkert en tredje del kommer skolka .. men ändå, åååh palla.
VEMS DUMMA IDÉ VAR DETTA?!


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410