grönan idag och igår :) 24 april

Bloggen, jag ska inte blogga eftersom jag har plugg. Men ialf, igår var jag på grönan med selma, hanna, saskia och charlotte. dom hade ju öppningsdag då för alla som har guldkort (såklart trodde vi då att andra folk inte skulle vara där då) men såklart vare tusentals med folk från jag antar bjudningar av företag och gratisbiljetter mm. dåligt eftersom det var så sjukt långa köer ibland, tror en av de värsta gångerna jag varit där (asso värsta kö dagarna) men vi överlevde och stannade till dom stängde. men när vi skulle åka extreme stod vi i kö i en timme för att åka (utan att överdriva), och insane & popexpressen var stängde, och popexpressen som är den bästa attraktionen där! Men idag är den riktiga öppningsdagen ialf, undra hur många folk som kommer då? det är ju ändå fint väder ute.

Om ungefär 40 minuter drar selma & saskia dit, sen om det inte är för mycket folk åker jag och hanna dit efterdom, vet dock inte när eftersom jag har mycket plugg + annat. och när vi kommer dit måste vi registrera våra guldkort eftersom dom inte var det igår, så igår fick vi VIP åkband istl haha, men det är typ samma sak som guldåkband så? Senare kommer väl charlotte komma dit också. Aja nu är klockan tjugo över tre och jag har inte gjort någotting.. Nej nu måste jag fixa plugget. puss. ♥





Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410