Gossip girls ;*

Cha cha bitches. Hihi kör en liten gbgstolhet - style. Vi hade special dag i skolan som bara varde i 4 timmar, över en timme lunch pch slutade i och försig tidigare (inräknat i fyra timmar), så det var min skoldag. Hon som jag igår sa flyttade, she didn't - kan ärligt säga att jag alltid hade en känsla av att det var det sista av henne.

Efter skolan gick jag, Hanna, Selma, Johanna och Hedwig till Burger King på medis och snackade, haha gossipgossipgossip är allt jag säger, haha fick reda på mycket snack om klassen ska ni veta. Vi satt där i två timmar nästan faktiskt, så det blev mycket skvaller haha.

Kom hem vid fyra och har skrivit på en svenska uppgift jag ska kompletera för att få mvg eftersom det är vad man vill ha ;)  NU har det varit Ugly betty och så är de desperate husfruar, det ska bli kul att se . Puss på er nu ! :)



Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410