Your are always on my mind .

Ska bara säga lite som folk undrat . Insane - ha inga förväntingar då blir den tråkig, plus sitt ut mot vattnet då är den läskigare men var beredd med huvudet för det kan sitta och dunka i !

Sen så vann jag inte tävlingen , tråkigt tråkigt, men that's life, haha jag som aldrig vinner (; Hur mår ni? Just nu mår jag väl ganska toppen. Ska fortsätta se på Mission Impossible 3 på fyran - You can't miss it!  Ni har väl lyssnat på låtarna som jag tycker är de bästa i Eurovision song c. (hehe har inte hört alla menmen). Jag tror ni tycker lika dant, visst? Yes you do, men nu ska jag återvända till tv;n och ni ska lyssna!





Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410