uttajad rosa?, färge snack .

Fanny gör nya fina blåa designer hela tiden ! Rosa är uttjatat .. så nu måste jag fixa bloggen .. jobbigt. ångest attack eller ? .
Grönt är fint. Gult är fint :) rosa är faktiskt fint. men nu tänkte jag byta lite men isådant fall vet jag inte riktigt vilken färg.
Not red - Selmas colour . Not bleu - Fannys colour . Not purple - Moremis colour .
Elsa du kommenterar inte så dissar dig :) (a) hihi .
Så nu har jag ju ioförsig valen;
svart vit grå som aldrig kan riktigt vara någons färg ( inte för någon färg är någons färg) , hängde ni med ? men ändå , sen tänker jag ju på gul och grön :) jag vet kanske persiko ! JA PERSIKO KANSKE ! Hur skulle det vara ? kanske lite fint ! Perfect isådantfall men som ni vet, ingen photoshop här så vänta vänta, andas andas (andas är mitt nya ord). Så får ni ha det så bra så länge pussar :) !
FoodColours-YeeLaiYingS.jpg image by photovideoi

Kommentera!
Postat av: Selma

Men är inte persiko väldigt lik rosa? Jag tycker du ska ta typ turkos? Ljusgrön eller knallgrön? :)

2009-05-22 @ 09:49:56
Postat av: Moremi

Min färg är blekrosa/grå i min dator och det är lite jobbigt att det ändrar färg på olika datorer... Så testa något neutralt! Grått, vitt, svart eller ljusa färger!

2009-05-26 @ 15:20:49
URL: http://moremi.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410