Film

Jag fixar mitt rum, det går riktigt bra kan jag säga faktiskt :) haha har ni det trevligt därhemma ? eller är ni ute och festar nu på fredagan ? ialf hoppas jag ni har det bra! Jag lyssnar på lite musik och hanna är påväg hit så ska vi se på film vad jag vet. hihi, ni får veta senare om det blir den planerade men ialf. Lyssnar på Encore - LinkinPark &jay-z om ni vet ? :) lyssnade lite på den i popexpressen. Så det var ju tredje gången iår grönan dåra vet inte när jag drar dit igen men vi får se.

Alla är väl lediga nästa tors&fre visst? Ska ni hitta på något roligt då? Ska ha lite sleepover på mitt land.
Men ska springa in till min broder nu som sitter vid sin dator och fråga honom lite grejer att ladda hem och om han har några nya låtar. Konstigt nog har han bra musik smak.  Fått typ hälften av mina låter från honom så det är bra. Har era syskon bra musik smak ? :)

Pusspåer alla bra syskon där ute ialf :)


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410