home !

Hemma, från fyra timmar spenderat med farmor , men det är mysigt . ialf städade lite där, och sen fick jag meddelande från folk och även hemma och där funkade inget annat än skogs tv kanalerna, men asso var det så hos er också? Så tyvärr fick jag inte se Desperate housewives, men det går väl på repris visst? Haha ialf hittade jag 2 liter absolut vodka hemma hos henne , hon hade köpt för ett år sen och bjuder sina vänner på fast bara hälften ur ena flaskan var uppdrucken (nej hon dricker inte, precis som pappa tycker inte hon om öl / sprit / vin så det så! ) Skulle bara säga det. Sen åt jag lite dära och är nu hemma, vet inte när jag ska sova eftersom ingen skola imrn ! Yes , vet unte vad som händer, lite shopping i stan eller något . haha pusspåer .


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410