betyg ..

Goddag, jag ska blogga så nu gör jag det. Men bilderna , problemet är att min dator har ngt fel på sin skärm ? vene vrf så det får pappa fixa senare. Ialf bra dag och fint väder. lite fotboll på rasten.  

Igår fick jag reda på mitt betyg (stolt men tänker inte säga vad jag fick).
Blir jag så grymt irreterad på folk som skryter om sina betyg, om jag säger så hära. om ngn frågar om dina betyg då kan du svara (om du har lust) annars håll tyst . för det är verkligen en sån grej som irreterar folk och gör så dom snackar skit om en . Jag lovar dig. Håll käften och vänta på att bli tillfrågad , annars är dom ju inte intresserade eller hur, det visas ju tydligt om man inte frågar? ofc kan man fråga om man är trevlig men man behöver inte .



måste springa nu, ska på lite grillparty med konfan (en som konfirmerar sig) så har vi varit snälla och handlat en grej t honom :) men måste äta lite mackor eller ngt och ska springa om 20 min . I know u love me :)

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410