yesyes

hello, sitter hos h , med s. vi ska gör lite no grej - inlämnings uppgift . och sen vet jag inte. börjar bli hungrig .. men antagligen fastnar jag vid datorn. italienskan gick bra och vi kollade på ngn film och blev sugen på att åka dit då eller t afrika :) . ska slå kim , hon har varit i 4/5 världsdelar innan hon fyller 18 ´som hon gör i sommar . så jag ska slå henne och åka t alla innan 18 . yes det ska gå bra, varit i 2 :) haha men jag har 3-4 år på mig så det ska jag klara . men nu ska jag dra. dom andra sitter på golvet och spelar domino . juste jag skulle länka till en blogg men just nu har jag glömt bort den? haha oj . det får vi ta senare och jag vet måste börja lägga in bilder men det får då komma ikväll . inte nu. yes . kisses !

Kommentera!
Postat av: Corre

tjoo tjoo matte <3 fett trävligt ;D bra mål du har asså

2009-03-11 @ 18:32:31
URL: http://ponnyplutt.devote.se

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410