U2b

hittar sjukt många 'unga rappare' , vad man nu ska kalla dom ?


AMC - saknar dig min vän (har du ju här över)
AMC- falskvänskap
AMC - jag kan inte ljuga för dig
AMC-DOMVAR


visst , jag vet man har hört låtarna ofta men nu är jag sjutk stolt för har hittat dem så dt så !
 
och sen finns ju Gmx . lyssna på deras låtar också ( o ja visst de flesta har man hört ) så det så :)
Gmx har tex gjort engla låten!

Kommentera!
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DOM SOM SJUNGER SÅDÄRA!

2009-03-17 @ 21:37:08
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DOM SOM SJUNGER SÅDÄRA!

2009-03-17 @ 21:37:11
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DOM SOM SJUNGER SÅDÄRA!

2009-03-17 @ 21:37:19

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410