today

shit vad ögon kan vara fina, som ni sett har jag haft fler ögon , bilder på bloggen,
haha så here u get an other one , fake ? jo okej vem har rosa ögon?
haha jo jo .
undrar ni så får ni nu veta . min ögon färg är blå - isblå .






jo idag ,
började med no (optik..)
sen matte - :)
franska - snackade om shopping haha asso på franska.
engelska - ja du.. vi hade väl .. eeeh , juste ! läxföhör ha.
idrott - Tove & jag hade uppvärmningen gick helt okej .
svenska - sweden . pratade om biblen? litteraturhistoria ..
ialf så jobbade elsa och jag hela dagen lång & hängde med - toppen !

sen gick jag elsa mona hanna selma till ringen , handlade ett linne 
men testade flera , kanske ska köpa ett till ?
who knows ? Mayby I do !
bilder kanske kanske kmr senare nu ska jag slappa vid datorn .
Kisses !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410