morgonmorgonmorgonmorgon.

morgon igen. japp. igår hade vi den sista lektionen ändå menmen .. sen så gick det framåt på bilden , brabra. sen så när jag kom till komf upptäckte jag hade det stog ' ... är min' på armen :/ och selma och jag började skratta skit mkt då .. för det var hon som skrivit det dagen innan. h och hon hade skrivit på hela mina armarna, det tog tid att få bort .. menmen jag tror ingen märkte ngt. sen så var det bara hem igen och somnade nio.. jag har faktiskt varit duktig i en vecka men nu börjar  jag komma tbx t svensk tid igen .. that's life . nu ska jag duscha och fixa mig. möter h o s om en timme så måste skynda . ha det bäst . kisses

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410