life&klasser ?

okej , the time of my life ? eller inte okej jag är vekligen sjukt tröött på bloggen nu
(och som alla vet kommer det gå över inom en halv timme) men ändå .
just nu har jag inte den bästa tiden i livet nej nej. och ja visst man borde göra som D
skriva en bra-sides lista om sig själv ! jag vet jag vet . men just nu känner jag mig inte på humör
för det . men igår så såg jag inte desperate housewives (which I love) , men jag spelade in det
så det är lugnt . ska nog sätta mig framför tv:n och se det nu faktiskt . och juste .

visst jag vill ha min klass som den är (inte ngt stort fel med den inte)
men shit , min brorsha shit vilken klass han har - inte dåligt nej utan
det är typ den bästa klassen , alla är med alla (nästan) och umgås på rasterna
med sina basketmatcherna (vilket alla är med i) . Alla pratar med varandra .
Ingen är direkt mobbad eller utstött utan det är bara bästa klassen (?)

här får ni se en bild (snodd av elham - sorry) från början av 8an ,
skit mysig dag . helt slapp dag solen sken och det var varmt.
Vi låg där i gräset och lyssnade på musik .
Det ända dåliga var väl att Bellas mobil blev snodd .
Nej det är inte jag som täckt för E's ansikte det är hon själv även fast hon 
är sjukt söt ! puss på dig elham! (haha du kmr säker inte läsa ) .  
Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentera!
Postat av: elham

haha vad sööt , din jävel snodde bilden av mig va ? okejokej haha

2009-03-18 @ 19:39:35
URL: http://elhammmarzban.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410