kvällen

House of wax, sorry men nej den var inte bäst . okej haha men men . den var okej .
om ni älskar sjukt äckligt läskiga skräckisar så är den värd att se . men annars är den bara
hemsk . haha selma ville se den för Paris Hilton är med. inte för hon är ngt fan eller ngt
hon hade bara hört det . Sen så är min vän K ,
( får inte nämna namnet helt men jag bjuder på första bokstaven)
kändis som jag kallar henne . hon känner/ har träffat sjukt många kändisar
så är sjukt stolt över henne [a] . så hon är bäst !
men säg gärna ngn bra skräckis som ni tycker !
idag blev det flätor,  strumpbyxor och en tunika jag gjort själv m smycken till.
så såg jag ut idag . det går skit mkt om Malena Ernman just nu. intervjuer etc.
jag minns inte det var så mkt om charlotte förra året ? men vem vet.
nu är det repris på årets låtar (ngr av dom) haha det var en kille ngn gång.
skit söt och sjöng bra . han skulle ha vunnit ju ! ajja .
fasen kom på att jag glömde gossip girl idag så måst kolla om det går ngn repris snart .
puss


Kommentera!
Postat av: maja

har inte sett house of wax. Men tycker om den där med tjejen och pappan är skitso?

2009-03-16 @ 08:58:19

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410