ajt

nu sitter jag här hemma och tänkte ' h kan väl få skriva ?' a så så blir det . här kommer att intelligent inlägg från henne:

hej hej, jag vet inte va jag ska skriva, men det är bra att det snart är sommar eller i alla fall vår, o det är bra att vi är lediga på måndag - studiedag! o sen är det bara 2 veckor kvar till lov! okej det blev ett väldigt intelligent inlägg! :)

japp som ni ser vet hon inte vad hon ska skriva så nu får ni höra mig babbla på . ajt . trevlig fredag med inget nytt som hänt utom att vi hade ingen engelska idag ialf . eller nja . kanske 8 pers gick på lektionen men vi andra åt, vi var skit hungriga . men asso vi hade vikarie så jag tror inte att han bryr sig (ialf ej katja som aldrig skriver om ngn är där lr inte) plus att han var 20 minuter försenad så igenterligen skulle vi fått gå tio minuter tidigare . nu klippte hanna av sig håret. oops som hon sa ! men det är lugnt , det märktes knappt. nu testar hon glasögon. faktiskt tror jag att hon är trött på att jag sitter klistrad vid datorn - menmen. vi måste forts med nouppgiften plus att jag måste sticka - slöjd dåra. och som sagt har vi ingen måndag åså. det är great och i helgen tänkte vi träffa kim och kashmir sörrni - känn på den ! och så ska jag ut med annue ngn kväll för vi måste träffas. yesyes. men nu ska jag inte sitta hära längre . nejnej . nu ska jag gå . kisses

Kommentera!
Postat av: Anonym

hejsan, bästa bloggen !

2009-03-13 @ 16:29:42
Postat av: Anonym

BÄSCHTA BLOGGEN LOVAR

2009-03-13 @ 16:30:12

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410