..

i skolan vara alla skit söta men dem flesta har förändras, precis som 'people change' men över ett lov? aja det händer väl,  även fast dt känns fel och konstigt. kollar på något top model program just nu och är sjuuuukt trött, ska försöka sova runt 6-7 men vi har plugg t imrn .. första dagen och bah NU ÄR DET LÄXOR SOM GÄLLER ! .. jojo trevligt. jag längtade ju verkligen efter det .. men nu måste jag äta lite och jag blir galen på att tänka på att jag kanske ej kommer tbx t thailand förens om ett år. förstår ni ETT ÅR !  det klarar jag inte av.. jag vill tbx nu och skita i allt i kalla hemska sverige ! det finns ju inget att göra här ? jag måste fatiskt övertala ma o pa om att flytta till thailand i några månader. men dom har ju jobbet att tänka på.. fast om pappa säljer företaget kan vi göra det säger mamma. men det kommer ju hända snart.. eller inte (?) nej nu är jag helt slut. vi får nog höras imrn. puss


Kommentera!
Postat av: Anonym

Hej, hehe en liten kommentar i din fina lilla blogg :P vilka tyckte du hade förändras? jag? <3

2009-03-09 @ 17:33:17
Postat av: oskar

din blogg är mycket bra! jag följer den sen ett tag tillbaka. keep going! :D

2009-03-09 @ 17:50:10
Postat av: Corre

hojjz matte!! xD Nu komenterar ja din blogg xD stolt ja sakknar dej fett mej mkt... :/

2009-03-09 @ 17:50:15
URL: http://ponnyplutt.devote.se

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410