att jag bara lägger ner min tid på dt.

ÄR STARKT!



Försök igen, försök på nytt du kmr aldrig lyckas,
försök igen, försök på nytt du kmr att misslyckas,
försök igen, försök på nytt du kan ju alltid försöka att se ut som mig ,
att bli som mig, bara att försöka.
x2

Jag tänker inte mobba tjejer varf dom inte har string , det tcker jag är keff,
det tycker jag är diskrimenering, förrut var jag sån men jag försöker att förbättra mig, 
jag skiter i vad ni tkr bara det känns bra för mig,
i skolan är jag sån som bara bedrar, jag vet att det är dåligt att det inte är bra, 
men jag ska ordna upp ett liv bara jag får tid, jag ska fixa hela skiten & alla problem.
Du kmr dö ngn gång , det kmr också jag , lev i nuet , som att det här var din sista dag.
Kanske dör  du imrn eller veckan därpå, livet är en gåta, för svår att förstå sig på.
Sofijah det är mitt namn det är respetk , kritiserar du mig får du en diss tbx direkt.
Jag klarar mig själv, jag behöver inget stöd, men rör du mina vänner blir det en smash i nöd.

Försök igen, försök på nytt du kmr aldrig lyckas,
försök igen, försök på nytt du kmr att misslyckas,
försök igen, försök på nytt du kan ju alltid försöka att se ut som mig ,
att bli som mig, bara att försöka.
x2

Musiken blev mitt liv på bara ngr dar jag tackar min hiphop för att jag lever och finns kvar.
tack till mina vänner som alltid ställer upp , utan er skulle jag för längesen gett upp .
Du kmr dö ngn gång , det kmr också jag , lev i nuet , som att det här var din sista dag.
Kanske dör  du imrn eller veckan därpå, livet är en gåta, för svår att förstå sig på.
Sofijah det är mitt namn det är respetk , kritiserar du mig får du en diss tbx direkt.
Jag klarar mig själv, jag behöver inget stöd, men rör du mina vänner blir det en smash i nöd.

Försök igen, försök på nytt du kmr aldrig lyckas,
försök igen, försök på nytt du kmr att misslyckas,
försök igen, försök på nytt du kan ju alltid försöka att se ut som mig ,
att bli som mig, bara att försöka.
x2


att jag bara lägger ner min tid?
ja haha förstår ni , låten har fastnat på hjärnan
so what should I do?

kisses

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410