090321

ojojojoj här sjönkt statistiken ...
S kommer hem snart från sitt dop. antingen är hon skit stolt ..
eller så har hon vält dopskålen , ramlat , spillt på klänning etcetc .
men jag tror det är det första faktiskt .
idag har det varit varmt (gemfört med andra dagar just nu) .
idag har jag checkat kläder , men hade verkligen ingen lust så vi gick hem
efter 30 minuter eller ngt , efter vi provat ett par jeans , det var ett par 24 .
dom hade rea på dom haha å så . och eftesom dom var 24 så var dom riktigt
slimmade som jag vill ha .. fast , skit platt rumpa så vi struntade det då .
sen tänkte jag prova lite leopard mönstrade linnen och tröjor , men det blev inte av.
vi gick hem hyrde systrar i jeans 2 och såg den med glass .
Jag måste fixa ihop en fräschie design nu så vi får höras senare
(om jag klarar av det dåra . kisses !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410