måndag,

Hej sötisar. Okej, det blev inget grönan. Haha men selma köpte godis, så snackade vi om något samtidigt så glömde hon att hon skulle betala så gick hon bara rakt förbi kassan med godiset under armen och ut. sen efter kanske 2 minuter kom jag på att hon hade godis, så jag bah;
- oj betalade du för det ?
hon; - oj, hehe nä .

sen gick hon in igen och betalade, och glömde grejerna  :D aja. hon fick det tillslut ialf. sen hem & fixat min säng, eftersom vi ska byta rum så ska vi även sälja min säng så jag får en dubbelsäng. så någon köpte den idag , så har vi packat ihop den eller vad man säger. Nu ser jag på meangirls. men ska byta kanal, sett filmen minst tio ggr så. pusspåer !

såhär ska vädret bli, kan det bli bättre väder snart eller ?


jag, igår!

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410