klippa mig?

Nästan jämt får jag kommentaren "gud vad långt hår du har!" svarar då oftast " jo borde klippa det faktiskt " , så får jag alltid tbx kommenaren "Nej ! klipp inte, det är fint! "

Jag måste måste verkligen klippa håret, eller ialf topparna, anna tycker fortfarande att jag ska blondera det och ha lugg annars så ska jag ha mörk brunt hår ! Jag vill eller har nästan alltid velat ha brunt hår, mörkare eftersom jag är ganska säker på att jag inte passar i blondt . Mina toppar är jätte kluvna' eller vad det heter så måste klippa så fort som möjligt ? så lite kris på det, vilket inte är speciellt roligt : / men det känns lite onödigt såhära sommartid när håret bleks i solen att fixa det brunt. däremot borde jag klippa mig. så kanske snelugg&uppklippet eftersom jag haft det förrut - eller ?
 


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410