hemma efter landet

har inte mycket att blogga om eftersom jag är sjuk. vilket inte är trevligt , men man lever that is the point ! Åkte hem tio sju och hemma tjugo i 8 ungefär. Så har jag ätit lite mackor och så. Idag har jag slappat. dator & målat och skrivit dagbok faktiskt ! Sen tänkte jag på lite sommar design skulle bli fint . Plus att jag verkligen behöver komma ut & shoppa ! det är verkligen en viktig del av det som behövs göras. + min vitaklänning som jag tänkt ha på skolavslutningen . Ja hörrni, det ska bli dåligt väder  typ . ialf inte speciellt varmt. :/

Men nu är det, vad kvinnor vill ha på tv :) hihi det ska jag se. Pusspåer ! : )

Kommentera!
Postat av: h

va tråkigt att de ska bli dåligt väder! om man hinner bli frisk så kommer man ju bli sjuk ien, aja inget att göra åt. mår du bättre?

såg också på vad kvinnor vill ha, :)

2009-06-07 @ 00:19:16

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410