häng inte ut folk !

usch usch usch ! shit tänker aldrig hänga ut någon sådära, inte i bloggen nejnej. Jag har folk som jag bråkat med, kan har skrivit skit om folk i största allmänhet, för det finns fler som inte fattar vad dom gör för jäkla misstag och sen blir lämnade. Men jag har aldrig hängt ut någon genom att skriva fyfan för "blablabla" hon blablabla etc. ni förstår ? jag kommer heller inte göra det. jag kan säga att jag småtjaffsat med någon, men vem gör inte det? men jag kan inte lämna ut någon + bråkar du med någon som du känner, och sen ni blir vänner igen, då ångrar man sig riktigt om man skrivit / sagt något taskigt. Du kanske inte menade det, men du ångrar det ! Folk som jag bråkat med, sagt saker. dom har jag snackat med. & blivit kompis med igen. men en sak som faktiskt händer är att jag oftast slutar lita på personen. finns en som jag verkligen inte litar på pga av just bråk !

Jag säger er bara det. Häng snälla inte ut folk på din hemsida/blogg ! Jag förstår att förtillfället är man skitförbanad, men du kommer ångra dig. det säger jag bara ! Visst du får kanske folk som läser om det och tycker det är underhållande men det är inte kul sen.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410