cashflow - as you say .



Money, mooney money ! Shit vad folk är avundsjuka på det ! jag säger inte att jag är rik, men jag säger inte att jag är fattig heller.  ska pengar var något dåligt? vet folk som verkligen skryter om pengarna. "jag köper skit mycket blablabla , vem har inte pengar liksom ?" Men jag irreterar mig inte på dom. nej jag irreterar mig inte , för låt dom var glada för dom har pengar ? Men man ska inte skryta om pengar .. det vet jag egentligen. då blir man lätt rånad om de vet vem som har pengar & inte. Så skryt inte, men jag menar inte att ni behöver sitta inne där med pengarna bara för att ni inte vågar säga något om det ! Spendera pengar ffs det är väl inte hela världen ?

Och människor , sluta var så avundsjuka på att andra människor har pengar. Seriöst lägg av med det! backa liksom. Jag vet folk som har pengar, dom är inte direkt otrevliga pga det ?


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410