barajag.

Tänkte fixa headar. men jag lovar er inget. iallafall så är jag fortf dålig, mår notnice men ändå ska vi till landet och sova där bara så får man se på film och bara ta det lugnt. Sen måste jag shoppa ! men det är ju jobbigt med allt detta om hur det tillvärkas egentligen. Åh ! Nu var det ialf sista riktiga dagen i skolan (även fast jag ej var där nästan) så är det bara bada & avslutning kvar. Och i helgen ska det inte bli speciellt bra väder det är inte så mysigt men jag klarar mig om jag bara är inne. Jag har heller inte gått på bio på evigheter ! Ojoj. det borde jag. babblar nu bara för jag vene vad jag ska skriva. pusspåer ialf så hörs vi nångång senare  !
kolla bakgrunden, bättre ?


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410