banta, festa ?

Söker runt & kollar på bloggar så hittar man skit som " ja, borde banta nu. jag är ju liksom 12 år hallå ? livet är snart slut liksom. banta banta, fet, fet. "  URSÄKTA ?!  När du är 18 kan du ju fan betsämma det men att föräldrar låter sina barn banta vid 12- 14 års ålder låter det ju som att föräldrarna är dumma i huvudet, eller ja era föräldrar skiter väl i er ?
Ialf så är det ju helt fel , jag menar i allting, verkligen allting går ju neråt i åldrarna. sprit, röka, skaffa barn, banta , allting ! Rökningen var iof ngt nytt och coolt när våra föräldrar var unga, men då visste man ju heller inte att det var farligt ? Festa & dricka hållde man inte på med, man gick på disco och festa gjorde man när man var arton och uppåt. Nuförtiden börjar de flesta i sjuan/åttan med att dricka och festa. och det hemska är att jag vet folk som går i fyran/femman och detta har jag fått höra;

Min kompis väns syrra som nu ska börja sexan. men då skulle börja femman hade ett slags mål ; dom söp varje helg och när någon frågat dom varför dom gjorde det så var det för att de vill ha sin "första stora fylla så tidigt som möjligt" men bah va ? hallå ni går i fyran tjejer ni är typ elva ? :s  

nej men ialf jag fattar inte varför man ska banta när man är 12-14 då är man ju helt dum i huvudet ?


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410