'Leva var inte min grej'

hihi okej vet jag suger på att blogga [a] hade ju tänkt börja men det går typ inte man orkar bah inte . ska verkligen försöka menmen . ialf är hos hanna nu . kashmir och kim ska komma snart och vi ska se 1408 . någon som sett den ? haha kollade skräckis föra helgen också . okej har ju inte skrivit mycket och så så nu ska ni få höra . vi har fått ny engelska lärare . vi kommer sänka oss skit mkt i betyg aso läraren suger hon heter Katja och vet ingenting om vad vi kan å så .. och iår är det syslöjd så man ska typ sticka/virka . ska sticka vit halsduk hittills blev den helt fuuckad men har fått börja om -.-  konfirmationen har börjat igen om någon visste att jag gick på det . längtar t jag ska t thai i februari och när vi är där fyller mamma 50 och innan om ca 2,5 vecka fyller pappa 50 orkar inte det ska komma fett mkt folk så det kommer bli fullt hemma och då ska jag nog vara hos hanna även fast jag borde hjälpa t med allt .. igår somnade jag och sov lite fram o tbx i kanske  1,5 timme jag var såååååå trött sen somnade jag kvart över ett och gick upp halv tolv i morse! spelat lite data ätit och fixxat . a sen längtar jag tills I taket lyser stjärnorna ska ha premiär om 15 dagar :) den ska jag se då. nä borde gå från datorn nu , o behöver hjälp om jag tagit en låtkod och allt hur får jag in låten på windows media player ? :o herå <3

Kommentera!
Postat av: Anonym

hejsan du har en jätte bra blogg. den tycker jag om att läsa

2009-02-13 @ 15:56:42

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410