sista inlägget för nu :)

amen nu får ni faktiskt langa lite kommentarer :o [a] snälla !
hihi japp allt packat ttror jag, nästan ialf så snart drar dt iväg t flygplatsen :) det var skönt att få sova ut idag hahah inte gjort på hela veckan och inte i helgen heller. nö jag måste sminka mig nu och fixa det sista men ni får ha det bra i detta kalla land ! kanske skriver när jag är där också menmen vi får se. och sen ska folk bo här hemma hos oss när vi är borta :D  hahha , kommer dom riva hela huset? :o vene :) men vi hörs tror jag . hej då <3

Kommentera!
Postat av: Selma

Bonjour! Visst e jag snäll som komenterar din fina blogg :) Jaha ska några bo hos er? Va creepy :S Vi ses om två veckor, puss <3

2009-02-20 @ 14:58:52

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410