vinter

Idag har jag varit lite snabbt på stan med hanna och selma och kollat julklappar, sen blev det tillslut att jag köpte annat i ringen , där träffade vi snabbt Iesha och Tove som också julhandlade. Kom sen hem, har ni lite ont i halsen men jag klarar mig. Ska strax duscha och sova tidigt för imrn ska jag till farmor. Har även blivit shopping sugen för jag kollat så många bloggar med fina plagg haha. Längtar till jag kan använda mina nyaklackstövlar också. Funderar på att ändra temat på bloggen också, om jag orkar hitta bilder på min dator. som bara är segast i världen eftersom det finns så många bilder där. Puss :*


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410