Väder, skola, sommar, tv!

Skolan var idag. Lugnt, helt enkelt .
Film , bandy i kanske 10 minuter, & lärare som bara pratade hela dagen så det var grymt skönt, 
fast med tanke på att jag sov som högst 6 timmar så var jag trött !
Sen så blev det sommar på eftermiddagen, solen lyser fortfarande,
det har varit en toppen dag utom ja en person,
men jag ska inte klaga
!


PLUS IKVÄLL ÄR DET UGLY BETTY + DUBBEL AVSNITT AV DESPERATE HOUSEWIVES !
vem blir inte glad när man får höra det liksom? Just precis, men som vanligt kör ju alla läxor igång igen ,
men sen tio veckors sommar lov har man ju alltid att se fram emot, det blir nog mycket landet, & båt eller husbils semester, beroende på vad de andra vill .
Husbilen köpte vi förra året, men det är alltid roligt med båt, som vi haft i flera år, jag vet inte men tror vi haft 2/3 båtar?
Yes yes, det blir nog ingen utomlands resa på lovet tror jag . Så det var lite sommarplaner,

Men en fråga, förra året köpte jag guldkortet (grönan för 1200). Gick 12 ggr tror jag , fast jag tycker inte det låter så mycket med tanke på att min kompis kompis gick 42 ggr när hon hade !
Men ska jag köpa i år igen? eller är det bättre med sommar kort på eriksdal?

Nej nu får ni gå ut & njuta av det fina sommar vädret efter ni svarat på min fråga, blommorna börjar komma nu också .
You know u love me , M !



Kommentera!
Postat av: paulina

Är guldkortet bra? tänk köpa det ett tag men vet inte om jag ska göra det?.

Vadå eriksdal?

Gör som du vill. Men är eriksdals kort roligt?

2009-04-14 @ 16:30:38
Postat av: paulina

Är guldkortet bra? tänk köpa det ett tag men vet inte om jag ska göra det?.

Vadå eriksdal?

Gör som du vill. Men är eriksdals kort roligt?

2009-04-14 @ 16:30:48
Postat av: Elsa

GISSA VEM SOM KOMMENTERAR?! :DDD

2009-04-14 @ 17:32:03
URL: http://elsascott.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410