vad jag fått (a)

hej sötnosar .. I AM HOME!
Yes I am.
Jag kom hem vid nio, duschade & letade efter kameran som jag glömt i bilen..
jaja vi hittade den ialf tillslut .. efter en timme (; .
Men det händer.
Tänkte att ni skulle få lite bilder&så nu när jag äntligen fått in bilderna på datorn.

Detta är vad jag köpt& fått idag, och igår , plus lite påskfjädrar & grejer till scrapbooking
plus wee , men det tog jag inte kort på , räknar med att alla vet vad det är (a)



Kommentera!
Postat av: h

va fina skorna var! och selma bara så du vet så är det där kilklack!!! :) de andra var också fint men jag ser inte riktigt vad de rosa är typ längst ner i mitten. <3

2009-04-12 @ 10:42:04

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410