I know you love me !

Jag bloggar, jag bloggar, jag bloggar, jag bloggar, jag bloggar, jag bloggar, jag bloggar så ofta jag hinner !
Yes , matilda - that's my name .
Jag bloggar när jag hinner & vill helt enkelt .
Egentligen kunde jag satsa mera på bloggandet, käna pengar & värva folk etc ,
men jag är som de flesta tror jag , orkar & har helt enkelt ingen tid för det just nu.
Men en dag kanske kommer när jag tar tag i bloggandet & börjar fixa allt runt den .
Men hörni , det får ni nog vänta med ett tag för jag har inte tiden eller orken att göra det just nu.
Men jag hoppas att ni fortfarande läsar & varför inte länka lite ?
Skulle inte ha något imot om ni länkade mig lite (a) hihi .
Men nu får ni ta fortsätta med det ni gjorde.
I know u love me , Matilda !


Kommentera!
Postat av: Selma

Nä jag tkr du ska länka till mig!

2009-04-13 @ 16:09:49
URL: http://selmaa.blogg.se.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410