helgen kommer

Hejsan , kom precis hem. Helt okej dag, mysigt med sol&nästan allt. Ialf blir jag sjuukt irreterad på folk , falska helt enkelt , men jag kommer antagligen ej berätta vem jag menar (a) .
Lämnar dt nu. Skola idag . Vanligt helt enkelt. Sommarsol & värme . Mamma köpte också min ljusrosa mjukisdräkt idag ! Yes, fast byxorna  var för stora haha :) , om man tänker Small, har jag XSmall (a) . Men de byts bara det är lugnt . Men jag måste verkligen packa nu . Tåget går klockan fem så jag får lite panik över det , har inte hunnit packa & ska träffa SochH halv fem någon gång och jag måste packa ! det är faktiskt mycket man behöver för en helg !
Men nu går jag , vi hörs , efter helgen , ingen dator där ni förstår så efter helgen blir det ialf, om inte ett inlägg till snart!
You know u love me, M !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410