hilllooo ! oj, mycket blått..

God kväll honeys . I am Back ! Idag har jag shoppat , haha yes.
Ni kan få bilder ; 3 par jeans , en lång randig stickad tröja , en blå&vit tröja och sen en svart kofta - (ingen bild).
Yes, det köpte jag, Hanna & jag var ute i stan hela dagen .
Det gick på omkring 1000 spänn , & om det hade varit ledigt  från skoaln imrn också så hade jag dragit in till stan igen !
Men det jag faktiskt ska köpa också, en ljusrosa mjukis dräckt , en knallrosa adidas & ett par silver örhängen (a) .
Mitt program som jag alltid ser på måndag går inte pga starwars skiten  ..
så nu ska jag faktiskt städa mitt rum för jag är så grymt bra och sen ska jag äta middag.
Lunchen blev idag 2 cheeseburgare och en vatten vid fyra/ halv fem.
Sen nyss var jag ute lite med selma & hanna , haha så var det några killar som följde efter oss.
Plus två andra som frågade om vi ville vara med på fotboll , men om jag säger såhär, tunika & 'sandaler/ballerinor' är inte den bästa dressen till fotboll (; !
You know u love me, M !


 

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410