komplex

Alla har sin komplex, då menar jag alla ! Ingen, ingen är nöjda totalt med sig själva . Det finns alltid något som vi inte tycker om, varför? Tänkte på det, är alla kanske perfekta på sina egna sätt? Man snackar om, för stora ben, för tjock, för smal, för stor mun etc , varför? Du kan börja träna och fixa dig eller vissa saker får du helt enkelt bara leva med. Live with it ! Jag menar, folk i din omgivning tänker kanske inte änns på det du tycker är det hemskaste med dig? De kanske tycker det är skit snyggt eller bryr sig inte ens, men lev bara med dig själv. Det finns ju flera saker som kan bygga upp ditt självförtroende eller utsida, men jag menar, du är skapad som du är skapad, varför ändra på dig? Jag kan också ändra på mig, det kan jag, men varför du är skapad så visst ? Haha , det ska komma från mig också, men ändå. Tänk efter alla bra sidor med dig, allt du kan, hur bra du ser ut, alla som bryr sig om dig - dom är med dig för att du är du inte för att du ska ändra på dig, visst ?


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410