pluggis (a) , Nej det kallas duktig !

(Hejsan , sitter här & pluggar no . Kommer ha fullt upp i helgen med läger så då blir det inget plugg.
Och det är No, fyfasen det kan man ju inte på engång? :o
Men jag borde inte blogga, nej för idag& måndag tror jag är mina enda dagar jag kan plugga på ..
tråkigt !)

Har ni haft en bra dag ?
Jag har ! tror jag ..
det var lugnt idag , film , läsa, skriva det gamla vanliga helt enkelt .
Jag märkar att jag inte har speciellt mkt att skriva om, det är trist.
Men vänta bara, I will be back !
Jag bloggar ialf varje dag - det ska ni vara glada för ! - vissa jag känner bloggar kanske en gång i veckan eller månden? Så erkänn - visst ingen stor bloggar 15 per dag men jag bloggar , visst ?
Sure I do ! Vet ni 8 veckor kvar till sommar lov, och jag tror vi har omkring 5-6 seriösa veckor kvar så yes,
Skolan  is soon over ! , men då börjar jag nian ? NEJ ! för mycket prov, sen ska man söka t gymnasium ?
Ojojoj, mycket på en gång . Har ni redan planerat liven ? Kanska drar ni utomlands och bor i ngt år ?
Ni få ha en bra dag . Bilder ska faktiskt komma senare ,

(lagt in förrut men ni får den igen )


Kommentera!
Postat av: Du Vet Inte

Hallojj.. hoppas allt är bra..



ville bara kolla läget o önska dig en fortsatt trevlig dag..



Kramisss

2009-04-15 @ 20:13:57
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410