jag är färdig ,

okej the secret, var som säkert någon förstog . wild kids !
hahah shit så kul , OFC Björnarna vann, vem annars ?
men jag blev lite nervös där i slutet . ojojoj.
men dom tog hem seger såklart !

nu har jag fixat min headar,
jag ska försöka fixa till den ordentligt senare men nu är jag för trött,
och så har jag fixat selmas blogg ,
det var lite roligt,
om ni checkar den så ser ni kanske att det blev mkt rött,
men what should I say ?
red is her color .
men nu ska jag återvänd till wildkids världen (a) ,
hihi hejdå.

kolla vilken nice bild jag hittade , eller ja halsbandet var snyggt ;
men nu ska jag gå kisses!

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410