I will be back again .

godmorgon, klockan är nästan kvart i 11 . om kanske en timme drar vi till mormor, men jag har inte packat ! ,
fast okej det är bara en dag . men solen skiner ute ialf, precis duschat ska bara fixa mig & så är jag färdig .
Läst klart första GG , bäst va? så jag tar med andra till mormor, ska försöka blogga men vi får se hur det går,
kommer bara kunna blogga ikväll efter sju och sen framåt,
för innan sju - idag - kostar det ungefär 100/ min att vara inne på internet. inte bra, inte bra.
men nej lid ingen nöd för jag kommer tbx imrn I think ! .
You know u love me, M !
                   


Kommentera!
Postat av: h

hej, du får ha de bra hos din mormor, je te souhaite un soleil chaud! ;P

<3

2009-04-10 @ 11:54:42

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410