I love happy endings

Hej bloggen. Haft en jobbig fast mysig kväll!

Hur mår ni nurå?
Tänkte ni skulle få reda lite om dagen;
bloggande, fixniing, frukost (det vanliga).
Matte - pratade om när man vanligtvis går & lägger sig . De flesta sov vid 12-1 nångång. Själv om jag är riktigt duktig kan jag sova kanske tio? annars runt elva tiden , men på lov etc brukar det bli runt 12-2/3 . nångång beroende på dag&humör. Men vilken tid somnar ni/går ni & lägger er ? Man ska enligt bra tid sova ungefär 8 timmar i min ålder .
Men det är ju faktiskt inte då man brukar sova, men ungefär.
Franska - bestämda platser, sitter bredvid Tove nu. Verb & adjektiv . Och liten lek , ofc my team won !
Lunch .
Hemkunskap
- Planerade våran egen mat . Potatis & köttbullar (a) .
Bild - målade, provade färger  .
Engelska - liten lek, man skulle spela en person ett 'yrke' och så först skulle jag vara droglangare , men fick byta till jagare.

Sen var den konfa , sen hem , och tillslut GHOST WHISPERER ! I LOVE HAPPY ENDINGS ! helt enkelt .
Men jag borde inte sitta hära mera.
You know u love me , M !



Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410