I am talking to you..

Okej , nu är ja sjukt trött ! så jag ska faktiskt sova (a) , försökt fixa bloggen men det kan ju aldrig bli som man vill ? Hoppas ni läser mitt förra inlägg & svarar behöver verkligen hjälp !
Imrn så är det skola från 10 till kanske 2 , vi ska ha någon speciell dag, några fixar våra skåp och vi andra ska snacka eller något , inte ens lärararna vet vad vi ska göra så vi får väl se vad det går ut på .
Nej nu är jag trött , satt ändå uppe till kanske 12 tiden igår och gick upp sex pågrundav plugget så nu ska jag sova riktigt länge, mitt ända problem blir nog bara att bestämma kläder imrn, idag var det ju grymt kallt på morgon
(kunde lika gärna tagit dunjackan) så det var inte mysigt med nästan bara en väst..
imrn måste jag tänka igenom lite bättre, men jag tog ialf inte tights ?
Ja nu har ni fått höra om mit klädtjat så jag ska sluta, sen tänkte jag på att sola solarium ?
Plus mamma har fått hem massa rabatt kort & det är 10% rabatt på allt på hm imrn, (som jag förstår det ialf) så kanske ska t stan. Men vi får se hur det blir med det ,
Kisses M !

Lägerbild, första kvällen , mysigt ! (a)

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410