HJÄLP !

JAG BEHÖVER HJÄLP MED BLOGGEN !
 
1. Jag vill få bort understrukningen på länkarna!
2. "2009-04-21 @ 20:02:45
Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0) "
     ska in en bit på sidan & inte precis vi kanten av bloggen .
3. Högst upp där det vita börjar ska den inte vara fyrkantig utan runda kanter!
4. Om ni kan försöka få bort 'profil bilden' som just nu bara är ett kryss & en länk.

Obs ! Jag har publishme.com , men kan lika gärna logga in på blogg.se,
så när jag
kollar på designadinb.. så ser inte kodmallarna/stilmallarna lika dana ut.
Jag tror det beror på publishme, men jag vet inte eftersom de flesta använder pm så kanske någon kan hjälpa?
Skriv en kommentar i sånt fall och ofc länka din blogg !
Tack på förhand ! Kisses , M !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410