Glad Påsk .

hejsan sötnosar,
mysig dag. åkte vid 12 och i bilen såg jag på sex&the city, vi har tv i bilen förtstår ni.
och sen när vi kom fram åt vi mat & spelade kort & fick påsk ägg, i ägget fick jag trisslott och ett blått 'tygskärp'.
I am sorry , men jag tog inte med mig min usb-kabel så ni får tyvärr inga bilder förns imrn.
Jag har ialf läst mycket gossipgirl och tagit några bilder .
Alltså , nu är jag hos mormor, men vi stack t mina gudföräldrar först, alltså mammas syster.
Sen snackade vi om skolan etc, och kanske ingen vet men som in ska få veta,
jag tror det är nu till vi börjar nian som Hanna och jag känt varandra i tio år ,
och eftersom vi känt varandra sålänge frågar ju alltid folk om vi fortf är vänner & om hur hon mår etc.
Och hanna jag har glömt att säga det men i sommar kan vi dra till Lindesberg , E&G's landställe, om vi vill.
Och eftersom jag pluggar italienska & dom åker dit varje år så sa E att när jag går ut nian kan vi åka dit med dem.
Vad sägs ?
Haha, ja nu fick ni ett litet medelande att läsa också till Hanna , men ja.
Jag tänkte ialf säga gladpåsk (a) bara för jag är så trevlig,
har ni fått många påskägg idag? eller ni kanske får imrn?
You know u love me , M !


Kommentera!
Postat av: Du vet inte

Halluu



allt bra??

du, tänkte bara fråga om du e typ intresserad av fotto, mode eller något annat skoj?



kolla min blogg för mer info..



letar efter coola människor som har de lilla extra....



kolla o är det dig jag letar efter så skriv ;)

2009-04-11 @ 01:27:27
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: h

å va kuul! jag följer gärna med! haha glad påsk! ;)

<3

2009-04-11 @ 11:51:46
Postat av: h

(,) (,)

, ,

( o )

-()-()-<@

()()

kommer du ihåg?

en nalle me en ros ;P

2009-04-11 @ 11:55:36
Postat av: h

okej den blev typ cp haha <3

2009-04-11 @ 11:57:29

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410