förkyld ..

right now I hate to bee ill .
det är okej när man är sjukt trött  på skolan med allt plugg & man bara får stanna hemma
& sova & titta på film . men nu ? när det entligen är lov , går jag & blir sjuk ?
lyckat? nej ! jag hade tänkt få shoppa & vara med vänner ,
och nu när kvällarna börjar bli varma kan man gå ut .
men nej, lovet för mig var visst inte tänkt så .
nähä .
- okej visst det kan bero på mig som går med lite för kalla kläder då&då .
men ändå . kroppen ska väl kunna stå imot lite förkylning för en gång skull ?
jag får ialf ta det lugnt, vara hemma & sova , 
& det är ju skönt när det äntligen är lov att man får sova ut.
men ändå . jag är trött på att vara förklyd nu !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410