Collage,

MÅSTE SHOPPA !
omg, har typ ingenting har jag kommit på.
Jag har tjatat om ljusblå jeans I know, men när man hittar rätt är dom oftast/alltid inte tillräckligt tajta !
I'm being crazy !
Måste också köpa svarta ballerinor!
Plus jag måste ha SOLBRILLOR, mina gick sönder i thai (tappade dom) , ni vet flugorna från Ginatricot?
Men jag ska faktiskt söka runt lite på kläder som om jag hittar ngt , och visst mormor lever inte i förorten , men det är ju inte stockholm liksom ? men det kan finnas något så jag ska checka kläder and I just have to shopp!
Plus ett svart, ja låt mig säga tunika som måste köpas i thailand!
(daddy's friend har thaifru och han var ju där precis efter vi åkte hem,
men han ska dit igen snart så då måste han handla den till mig ! )

U know u love me, M.

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410